środa, 11 lipca 2012

06. Coś o wakacjach i vlogu

Muszę przyznać, że dawno mnie tutaj nie było. Ale cóż, nic ciekawego się nie działo za bardzo. Postanowiłam, że będę tego bloga prowadzić jako swego rodzaju pamiętnik, ale cóż... lekko mi nie wychodzi ;)

Mój Tumblr rośnie w siłę i mam coraz więcej followersów :D
Tak samo Twitter...
No i w sumie nic więcej przez ostatni tydzień nie robiłam....
A no może vlogi... tak, vlogi były już trzy. Czym jest vlog? To filmik w którym mówię o sobie, co robiłam itp. Jest to projekt zorganizowany przez coldplayerów :D

Ten jest najnowszy. Oczywiście anglojęzyczny :)
Hm...

Ostatnio bardzo ciepło było to się poopalałam, ale s w sumie to dobrze, że już chłodniej się zrobiło bo trudno było wytrzymać.

No to plany na wakacje? Jeśli nie chce wam się oglądać filmiku, albo nie rozumiecie po angielsku to tutaj wyjaśniam:
Teraz czekam na siostrę, która ma przyjechać do domu (mieszka w Berlinie) a potem jedziemy do mojej babci na wieś. Jest tam internet więc może coś napiszę.... choć mogę zapomnieć ;p
A następnie w sierpniu jadę na obóz tenisowy z przyjaciółką i to na tyle.

Czekam na ten cholerny wrzesień! Już chcę koncert coldplay! :D Ale z drugiej strony liceum i te sprawy... aż mi się odechciewa...

BTW. moje fanfiction o Chrisie jakoś idzie więc może jeszcze kiedyś zrobię bloga gdzie będe go tam umieszczać... hm... plan niezły, ale co z niego wyjdzie to się zobaczy. No to na tyle :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam vlogi. Nie wiem czy oglądasz, ale ja codziennie oglądam shaytards i ctfxc. Naprawdę bardzo fajne. Sama też planuję zacząć kręcić filmiki, ale jakoś nie mogę się przemóc. Z chęcią obejrzałabym Twojego vloga, ale po polsku. :) I dzięki za śledzenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam tylko takiego chłopaka z Anglii, ma na imie Charlie i ma całkiem ciekawe te swoje vlogi :) Kręcenie filmików to fajna sprawa, mnie przemogło to, że pewna fanka zorganizowała taki projekt i tylko dlatego to robię. Ale przyznam, że to ciekawe. Ale sądzę, że po polsku nikt by nie oglądał ;p
      I nie ma za co :)

      Usuń